logo  




  1. HOME
  2. SZKOŁA
    • Misja i wizja szkoły
    • Historia szkoły
    • Patron szkoły
    • Sztandar szkoły
    • Dyrekcja
    • Kadra
    • Konsultacje
    • Pedagog
    • Dokumenty
    • Podręczniki
    • e-Dziennik
    • Bezpieczna Szkoła
    • Biblioteka
    • Sukcesy
    • Multimedia
  3. RODZICE
    • Rada Rodziców
    • Kalendarz 2024/25
    • Dzwonki
    • Stołówka
    • Higienistka
    • Stomatolog
    • 1,5% Podatku
    • Zdjęcia - Legitymacja
  4. UCZNIOWIE
    • Samorząd Uczniowski
    • SU-Nasze działania
    • Wolontariat
    • Konkursy
    • Zadania
  5. PROJEKTY
    • STARS
    • SIMPAL
    • Ruch i zdrowie
    • #SU-w-ak
    • Future4me
    • Montessori
    • FERS
    • Akademia Puchatka
    • Warsztaty naukowe
    • Mega Misja
    • Ogród z klasą
    • ZiS
    • SKS
    • Laboratorium Przyszłości
    • Trzymaj Formę
    • ERASMUS+
    • Inne
  6. ŚWIETLICA
    • Z życia świetlicy
    • Dokumenty
    • Archiwum Świetlicy 2019/20
  7. DSD
    • DSD SP39
    • DSD G7
  8. REKRUTACJA
    • Oferta 2025/26
    • Terminarz
    • ELEMENTO
  9. SOM
  10. KONTAKT
    • Adres
    • Mapa
    • Sekretariat
    • GSuite
    • RODO
    • Dostępność
    • Mapa strony
    • webmajster

  

SIMPAL


    Z radością informujemy, że klasa 2b została zakwalifikowana do udziału w międzynarodowej inicjatywie pn. SIMPAL. SIMPAL (Sport, Integration and Mental health through Physically Active Learning) to innowacyjny projekt, który ma na celu ułatwienie nauczycielom integracji uczniów ukraińskich i polskich, uczących się w jednej klasie oraz wsparcie ich dobrostanu psychicznego, poprzez wspólne działania oparte na ruchu.

   Liderem projektu jest jedna z największych na Świecie organizacja międzynarodowa działająca na rzecz aktywności fizycznej - International Sport and Culture Association (ISCA), z siedzibą w Kopenhadze. Koordynatorem krajowym jest Akademia Krokieta i Lamy, która jako pierwsza inicjatywa z Polski zdobyła w 2022 r. główną nagrodę Komisji Europejskiej #BeActive Awards w kategorii EDUKACJA.

Wkrótce podzielimy się z Wami ciekawostkami z realizacji projektu.

@AkademiaKrokietaiLamy    @isca.page (ISCA - International Sport and Culture Association)

#SIMPALproject    #PhysicallyActiveLearning    #ErasmusPlus







Tajemnica wrocławskich krasnali



    Uczniowie klasy 2b przystąpili do kolejnego wyzwania detektywistycznej przygody integracyjnej. Tym razem detektyw Meryl zabrała dzieci w podróż do Wrocławia. Dzieci próbowały poznać znaczenie kolejnego symbolu, który potrzebny jest by uratować Krokieta. Niestety krasnal strzegący wejścia do podziemnej osady, który znał rozwiązanie symbolu, mocno spał. Co bardzo utrudniło dzieciom rozwiązanie zagadki tego odcinka. Wraz z detektyw Meryl próbowali obudzić śpiocha. "Jeszcze 5 minut" - to jedyne słowa, które zdążył wypowiedzieć krasnal - śpioch, zanim dzieci przeniosły się z powrotem do biura detektyw Meryl. Wszyscy czekamy już na kolejne wyzwanie, które przybliży nas do uratowania Krokieta.

#SIMPALproject    #PhysicallyActiveLearning    #ErasmusPlus    @AkademiaKrokietaiLamy    @isca.page

J.Ś-G.

Zobacz relację.




Gadające mikrominiaturki



    Uczniowie klasy 2b podjęli się drugiego wyzwania przygody detektywistycznej. Tym razem, wraz z detektyw Meryl przenieśli się na Ukrainę do Kijowa, gdzie odwiedzili Muzeum Mikrominiatur Mykoły Siadrystego. Poznali wyjątkowe eksponaty - szachy ustawione na główce od szpilki, wielbłądy, które mieszkają w uchu igielnym i mikroskopijną książkę. Dodatkowo poznali kilka faktów na temat Ukrainy i Kijowa. Dowiedzieli się też czym jest cyrylica. Pracując w grupach starali się zebrać wszystkie ważne informacje przedstawione w filmie pt. "Gadające mikrominiatury". Dzięki współpracy odnaleźli kolejny symbol i literę należącą do tajemniczego kodu. Aktywności umysłowej towarzyszyła aktywność ruchowa, a wszyscy przy tym znakomicie się bawili.

#SIMPALproject    #PhysicallyActiveLearning    #ErasmusPlus    @AkademiaKrokietaiLamy    @isca.page

J.Ś-G.

Zobacz relację.




Klasa 2b wita wiosnę!



    Uczniowie klasy 2b powitali wiosnę z zabawami ruchowymi projektu Simpal. "Wiosna - co wolisz?" – to krótka zabawa ruchowa, która zachęca dzieci do aktywności fizycznej i pozwala odkryć ich sportowe preferencje. Każdy mógł wybrać ćwiczenie, które odpowiadało jego ulubionej aktywności. Co lubisz bardziej, jazdę na rowerze, czy na hulajnodze? Bawić się na placu zabaw, czy spacerować po lesie? Którą porę roku wolisz - wiosnę, czy jesień? To tylko niektóre z zadań. My już znamy odpowiedzi na te pytania! Drugą zabawą były ćwiczenia oddechowe "Bańki rób". Dzieci popracowały nad prawidłowym oddechem. Starały się wyobrazić sobie, że nadmuchują ogromne bańki, które następnie pękają. Próbowały wstrzymywać oddech i wydmuchiwać długo powietrze. Zabawy bardzo podobały się dzieciom i wprowadziły wszystkich w pogodny, wiosenny nastrój.

#SIMPALproject    #PhysicallyActiveLearning    #ErasmusPlus    @AkademiaKrokietaiLamy    @isca.page

J.Ś-G.

Zobacz relację.




Integracyjna przygoda detektywistyczna - projekt SIMPAL



    Uczniowie klasy 2b wzięli udział w pierwszym wyzwaniu detektywistycznym w ramach projektu Simpal. Przed przystąpieniem do zadania przeszli detektywistyczne szkolenie i otrzymali certyfikaty ukończenia kursu. Każdy uczeń otrzymał teczkę Akt Ściśle Fajnych i legitymację detektywa. Detektywistyczną przygodę rozpoczęli od wizyty z detektyw Meryl w Warszawie. Wspólnie poszukiwali zagubionych liter i uzupełniali kartę dowodów. Dzięki swojej sprawności ruchowej mogli odczytać ukryte wiadomości. Wszystkim udało się zapamiętać ukryte litery i rozwiązać tajemnicze zadanie. Przed nami kolejne wyzwania, już nie możemy się ich doczekać!

J.Ś-G.

Zobacz relację.